remembermydays

Alla inlägg under januari 2011

Av l berg - 30 januari 2011 17:19

Vaknade upp imorse och kände att jag var märkligt pigg.

hur som helst så gjorde jag det som dem flesta gör på morgonen:

käkade frukost,borstade tänderna och allt sådant.

sedan skulle min lillebror iväg på kalas i laserdoom.

vi lämna av han och åkte sedan vidare en liten bit för att ta en promenad i det trevliga,soliga vädret.

vi gick längs med havet och beundrade alla fina kåkar. Jag pratade med pappa under nästan hela tiden. Jag måste ha ställt över 100 frågor.

vi fortsatte uppåt mot en led som ledde till en "skog" där började jag och lillsyrran springa tills jag fick ont i fotlederna. det var mycket skönt med frisk luft och jag kunde äntligen känna vår "happyfamily" känsla som jag inte känt på över 10 år i vår familj. När vi kom hem och slog på tvn upptäckte vi att handbollen börjat(swe-spanien,bronsmatchen) mamma tog fram lite ostbågar och salta pinnar. swe förlorade med 1 poäng :(

sedan spelade vi det nya spelet, när var senaste gången....

det var mycket trevligt.

Jag kan i alla fall inte sluta tänka på att jag inte har haft min mens på 10 månader.

och ungdomsmot skulle höra av sig igen efter undersökningen för dem viste inte vad det berodde på. Jag skulle få ta klite fler olika tester. hoppas det inte är nåt farligt alla fall.

Nu är det i alla fall hanbollsfinal (danmark-frankrike) HEJA FRANKRIKE!!!

sen blir det väl käk och film ikväll.



shit nu hände nåt!

filip pajade nån ljusstake i bokhyllan, måste sluta.

ciao!

Av l berg - 30 januari 2011 01:14

idag stack mamma och jag till helsingborg och köpte balkläning till mig.

på bussen pluggade jag till körkortet och stälde tusen frågor till mamma.

jag hittade den på direkten och ville prova den.jag blev genast förälskad i den.

den gick på 2500 men det var den värd.

Den såg ut som något i den här stilen

 

men den behöver sys upp lite nertill och vid bysten hänger en vit tråd jag inte vill ha. ska tillbaka och fixa det nån dag.

nu är det bara kvar att boka tid till frissan/smink,ev naglar,skor,sjal elr liknande,smycken,inträdet.

hon kinesen som jobbade i affären var svår att förstå men ändå astrevlig!

vi gick och kollade i en annnan affär i närheten men hon som jobbade där var inte alls lika trevlig och verkade inte alls lika haj på ämnet.

sedan gick vi till apoteket och hörde med dem värför min hud blev knallröd av den nya ansiktskrämen. Han sa att jag skulle komma tillbaka nästa vecka och höra med deras hudexpert.

sedan skulle mamma till åhlens i söder och köpa present för min lillebror ska på kalas imorn.

på åhlens hittade vi ett spel som hette "när var senaste gången du" och mamma hittade en bok som både hon och jag fastnade för. vi ska tillbaka imorn och köpa den.

sen gick vi in mot centrum och hittade ett litetställe där vi beslutade oss att ta en fika.

vi delade på en rejäl bit smörgåstårta och jag drack någon märklig läskedryck, men god var den.

sedan frågade jag efter ägaren som tydligen hette gunnell. jag hade tänkt lämna mitt cv men hon var inte där idag så jag sa att jag skulle återkomma.


undrar vad morondagen har att komma med.

kanske lite shopping i helsingborg och lite jogging, sen får man väl ta dagen som den kommer.


kaninte sluta tänka på killar! vad e fel på mig?

men mest av allt sitter jag och tänker på alle lidman.

har precis lyssnat sönder den låten som vi brukade kalla våran.....


im here without ya baby.....


A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face


I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time


I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah


The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go, oh yeah yeah


[ From: http://www.elyrics.net/read/0-9/3-doors-...hout-you-lyrics.html ]
I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time


I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl it's only you and me


Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love, whoa


I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time


I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl it's only you and me, yeah oh yeah oh


 

Presentation


jag är en djupt ytlig person :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards