remembermydays

Alla inlägg under februari 2011

Av l berg - 2 februari 2011 17:10

studentfest ikväll!!!


ska bli rätt nice. vet dock inte vad jag ska ha på mig.

tuff dag avklarad i skolan. vädret är tråkigt och kallt med snöhögar här och var.

hoppas jag träffar på min drömprins ikväll. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

fixat en del saker idag i alla fall så jag känner mig nyttig.

1.lassarettet och bokat tid så att doktorn kan ringa mig och så ska vi snacka om intyg till körkort.

2.stack till apoteket och reklamerade den kassa ansiktskrämen och det märket netruogena skulle undersöka om det var nåt fel på varan och sedan höra av sig till mig.

3.tog ut pengar till ikväll.

4. köpte hms puder och rouge :D

5. pappa ringde lunds sjukhus och fixa så att vi får intyget från landskrkona lassarett :)

6.ska ladda busskortet.


Nu ska jag bara klura ut vad jag ska ha på mig ikväll och hur jag ska se ut.


Om jag hinner ska jag ringa arild också för att höra med claes när det passar bäst att hälsa på...


caio...

Presentation


jag är en djupt ytlig person :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards