remembermydays

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

dagen idag 24/3

Av l berg - 24 mars 2011 21:12

hejsan


förlåt att jag inte skrivit på ett tag nu men jag har haft en del för mig.



idag på morgonen fick jag ett sms av ella att hon inte skulle till skolan så det fick bli hemstudier idag, typiskt och jag som hade fixat mig. Alla vet ju hur mycket man jobbar när man är hemma:/

fastän jag verkligen hade behövt jobba med projektarbetet så gjorde jag ju såklart istället kollade jag på min favoserie everybody loves raymond och efter det började rachel ray det såg jag oxå.

sedan satte jag på datorn och kollade lite väskor och skärmskydd till iphonen på blocket. men jag vågar inte köpa jag e alldles för rädd att bli lurad.


sedan gjorde jag mat chili och vitlöksmarinerad kyckling med risotto á la lana :P

 


efter det damsög jag och gjorde rent i huset snäll som man ju är. jag var tvungen att ta fram epilatorn också och köar lite med den inför den stora helgen nu på lördag med jocke ;) hoppas bara att jag blir av med munblåsan innan det :(

sedan skyndade jag mig till bussen som jag precis han med till fuegon som jag lovat ello.

den var rättså ansträngande faktiskt.

vädret idag var jätte fint med solsken och 10 grader. det har varit varmt nu de senaste 3 dagarna och jag hoppas att det hålle i sig.

när jag kom hem från träningen så åt jag mat...kyckling igen typiskt :P

nu ska jag försöka söka lite jobb. hitta precis att rusthållargården sökte personal. jag blev arg när jag såg annonsen i och med att dem faktiskt lovat att dem skulle kontakta oss!!!:@



hörs imorn och då är det hårt arbete som gäller!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av l berg - 5 april 2011 00:04

Idag var bara ytterligare en tråkig dag i skolan men med lite goda nyheter:) Jag fick ett mobil samtal av Claes o han fråga om jag ville sommarjobba i Arild så sa jag att jag skulle höra av mig när jag visste säkert hur och när jag jobbar på ven. Jag...

Av l berg - 4 april 2011 08:37

Pluggade som 17 hela dagen och blev helt klar med religionsuppgiften som jag för tredja gången gjort om! jag blev halvklar med ansvarsfull alkoholhanteringen. Sedan duschade jag o la mig så hela dagen idag va typ helt onödig:(...

Av l berg - 3 april 2011 00:01

Idag gick jag o min kära mor o handlade. Först på väla där jag köpte skydd till min iphone på Kjell o Co. Och så kollade vi ju balskor meningen va ju att vi skulle lämna in klänigen för att sys upp idag men så blev det icke! Jag hittade ett par på sk...

Av l berg - 25 mars 2011 15:26


halu!   åkte med mamma till skolan idag. när jag kommer dit säger en lärare att min lärare jag ska ha e sjuk. IGEN! 3dje gången i rad! så jag satte mig och pluggade på naturkunskapen tsunamin i japan istället, skönt att ha gjort den uppgift...

Av l berg - 18 mars 2011 10:48

Idag när jag vaknade o kollade ut hade det snöat! Nej jag vill ju ha hit våren tänkte jag och min andra tanke var övningskörningen, det skulle jag aldrig klara av om det var halt!  Sedan skjussade mamma mig till skolan där jag stanna i bara 20 minute...

Presentation


jag är en djupt ytlig person :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards