remembermydays

Alla inlägg den 3 april 2011

Av l berg - 3 april 2011 00:01

Idag gick jag o min kära mor o handlade. Först på väla där jag köpte skydd till min iphone på Kjell o Co. Och så kollade vi ju balskor meningen va ju att vi skulle lämna in klänigen för att sys upp idag men så blev det icke! Jag hittade ett par på skorönne för 400 och dem va vita men helt utan detaljer på så min plan va att fixa dit detaljerna men när jag insåg hur mycket jobb det skulle bli så lämnade vi tillbaka dem. I tron att affärerna i helsingborg skulle stänga 2 så stressa vi ner men precis som jag sa till mamma så stängde dem 4...som tur var. Jag hittade två par på scorett och kunde inte bestämma mig. De ena var silvergråa med sidenband och spännen i storlek 38 kostade bara 370 nånting men när jag Provat båda trodde jag helt seriöst mina fötter skulle dö! Dem satt görtrångt! Så det fick bli dem andra som hade smalare klack men va mer exklusiva och gick på 270, billigt! Tyvär i storlek 37 men ändå mer bekväma än dem andra. Sedan satte vi oss o fika på nån servering som hette nåt med flamlings. Jag tog en bagels med mozarella o grillade grönsaker och en Ramlösa. Till mamma beställde jag en capucino. Vi satte oss på uteserveringen och kolla på nån som uppträde som Michael Jackson, ascool!:)Sedan letade vi upp go With the flow. Sen skulle vi till pistachia l köpa baklawa. Fast den afärren kan man ju inte gå in i o tro att man ska komma ut med en sak nejnej, vi köpte massa annat skräp oxå. Sedan åkte vi hem och så va det inte mycket mer med det.Imorgon blir det träning hoppas jag:\Xoxo;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en djupt ytlig person :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards